یااباعبدالله ع...

پیام های کوتاه
  • ۲۴ شهریور ۹۳ , ۲۳:۱۰
    محرم
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ تیر ۹۴، ۰۹:۱۷ - Arezoo M
    لایک
  • ۱۵ اسفند ۹۳، ۲۱:۴۴ - Arezoo M
    احسنت
يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ق.ظ

بیقرار

سلام آقا

امروز بعداز چند ماه اومدم ایجاوهمه این چیزایی رو که همه از تو بود دیدم دلتنگی هام برات بیشتر شد

وقتی حال دوستام دیدم و...یادم اومد جمعه یا پنج شنه شب یا روزای دیگه که انقدر دلم برات تنگ

میشه که نمیدونم چیکار باید بکنم حتی روضه هم نمیتونم برم؛

فقط من میمونم و یه دل تنگی بزرگ که

عقده شده برام بین همه این مشکلات و گرفتاری ها...

دوست دارم کسی باشه وبشینه برام فقط از تو حرف بزنه...فقط تو

به قول سید کاش بزاریم تو سرازیری عشق به خودت...

خیلی دلتنگتم حتی اگه الکی باشه...

خوشبحال رقیه که الآن پیشت...

بگذار خودم را

گول بزنم

که به خاطر دوست داشتنت

با دیگران فرق دارم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی